FAQ: Často kladené otázky

Otázky k webináři

Co potřebuji k webináři?


Webináře probíhají online prostředictvím platformy ZOOM.Bude tedy potřeba internetové připojení, počítač či telefon. Doporučujeme i papír a tužku v případě, že byste si chtěli nějaké zajímavé informace zapsat.




Mohu mít otázky na lektora?


Ano. V průběhu celého webináře můžete psát otázky do chatu. Na konci každého vysílání je prostor pro zodpovězení dotazů.




Nemohu být na webináři přitomen v daný čas konání, bude záznam?


Ano, záznam vám pošleme následující den po webináři a bude dostupný po dobu 30 dnů. Pokud vám e-mail nedorazil, zkontrolujte složku spam, nebo kontaktujte tým JSEM SPOKO na emailu (info@jsemspoko.cz)





Technické problémy

Nepřišel mi e-mail s odkazem na webinář. Co mám dělat?


Jako první zkuste prohledat složku spam. Pokud se email nepodaří ani tak najít, prosím kontaktujte nás na emailu - info@jsemspoko.cz.




Kvalita obrazu je špatná a seká se mi obraz. Co s tím?


Je třeba zkontrolovat vaši rychlost připojení, případně najít místo s lepším signálem. Pokud problémy přetrvávají, je možné webinář sledovat na telefonu s datovým připojením. Současně máte k dispozici záznam po dobu 30 dnů.




Slyším lektora velmi potichu, nebo vůbec. Kde je problém?


Zkontrolujte hlasitost na vašem počítači nebo telefonu. Také může pomoct připojení sluchátek.